Sunday, November 15, 2009

Wajah anak-anak buah

Alhamdulillah,semalam saya diberitakan dengan kelahiran puteri ketiga abang sulung saya yang diberi nama Nur Alia Balqis.Kelahirannya menambahkan jumlah bilangan anak buah saya ke angka 14
Syukur pada Allah.Sebaik sahaja diberitakan mengenai kelahirannya oleh abang kedua saya,saya terus menelefon abang sulung namaun tidak berhasil.Terus saya mendail nombor isterinya.Panggilan saya dijawab oleh anak ketiga beliau Nurul Aqilah yang mengatakan bahawa ibunya selamat melahirkan bayi perempuan di dalam ambulans 10 minit sebelum tiba di Hospital Sungai Petani.Tentu gembira K.Yong,Asyraf dan Aqilah dengan kelahiran adik mereka.Mana taknya rumah mereka sudah lama tidak mendengar tangisan bayi hampir 10 tahu


Tahniah sekali lagi buat Abang Fakhrurazi dan Kak Azimah!!!






Wafiq,Shahir dan Daiyan ketika baru beberapa bulan




Terbayang wajah anak-anak buah yang lain.Masing-masing mempunyai karenah yang tersendiri yang semestinya menjadi penghibur kepada seluruh ahli keluarga.Rumah akan sunyi sepi tanpa kehadiran mereka.Benarlah kata-kata bahawa anak merupakan perhiasan dunia dan juga merupakan amanah Allah yang perlu dijaga.

Shahir dan makin banyak karenahnya!






Dan makin comel. Juga x pandai duduk diam Serta asyik berkepit dengan "Pooh "nya





Si comel ni namanya Aiman Ajwad.Baru berusia 6 bulan.Tapi dah makin tembam




Walaupun abangnya Akram tak berapa nak peduli sangat adiknya ni tapi Akram tetap sayangkan Aiman


Tapi Aiman jangan risau Kak Damia boleh tolong jaga Aiman kan!







Tapi Damia jangan lupa jaga Adik Wafiq juga tau!







1 comment:

  1. salam ziarah. moga putera puteri ini bakal menyambung tali-tali perjuangan kelak..

    salam ingatan dan rindu dari perlembahan nil...
    -hani 'izzati-

    ReplyDelete