Saturday, April 3, 2010

My Name Is Hafsah




My Name Is Hafsah
Was Born in Perak

Between Thailand and Kedah

Studying in Azhar


In Kuliah Usuluddin
Syu'bah Tafsir wa Ulum Quran

1 April 1984

That Date of My Birthday

Sorry,kalau salah grammar,Lagu ni saya reka untuk memperkenalkan diri saya kepada para peserta Kem Jejak Realiti (KEJORA) di Muaskar Nuzul Ismailiyah,Mesir yang diadakan pada Oktober 2008.Ia adalah satu modul taaruf dalam salah satu slot GKB (Gerak Kerja Berkumpulan).Dengan menggunakan irama Lagu Give Thanks to Allah,lagu ni masih segar di ingatan saya dan lagu ini juga saya nyanyikan ketika bertaaruf bersama adik-adik Medic Tanta.Bila sebut adik2 medic tanta ni teringat adik Alia,Sarah,Fatin ,Ema dan yang lain-lain.Terutama Alia dan Sarah yang selalu bertandang ke Markaz HEWI PMRAM dan sekaligus menjadikannya sebagai rumah kedua mereka ataupun dengan kata lain (tempat lepak) he...he... sorry ye Alia dan Sarah.Jangan marah.akak gurau je..

Nazery Johani(Bekas Vokalis Raihan )turut dijemput untuk mengisi slot dalam KEJORA




Dari kiri adik Anis Maisarah dan Alia



Dalam KEJORA juga saya dijemput sebagai panel untuk membentangkan Kitab Maza Yakni Intimail Fil Islam karangan Ustaz Fathi Yakan.Bergandingan dengan Kak Suriyati Nayan dan Kak Halimah,Alhamdulillah kami dapat mengupasnya dengan baik walaupun masa yang diberikan terlalu terhad.


Terasa rindu kembali nak bersama sahabat-sahabat di Mesir,berprogram bersama-sama,sibuk sama-sama,masak bersama ,gembira bersama dan menangis bersama.Benarlah kata-kata Pengalaman amat berharga yang tidak boleh dijual beli

Kini sahabat-sahabat Kepimpinan Badan Pengurus dan HEWI PMRAM sedang sibuk mengadakan persiapan untuk Muktamar Agung HEWI PMRAM dan Muktamar Sanawi PMRAM.Saya ingin mengucapkan tahniah dan takziah kepada kepimpinan baru yang bakal dilantik dan kepada yang kekal teruskan perjuangan.Kepada yang turun teruskan mencurahkan bakti untuk PMRAM ataulah bolehlah kita tubuhkan Kelab Mantan BP dan HEWI he..he...





InsyaAllah saya sentiasa doakan agar PMRAM terus maju dari semasa ke semasa


Hidup PMRAM!!!!

No comments:

Post a Comment