Thursday, November 11, 2010

Bersua Kembali

Alhamdulillah setelah beberapa bulan tidak mengupdate blog ini..kini saya menguatkan semangat untuk menulis kembali....sebenarnya terlalu banyak untuk dicoretkan tetapi menyedari kekurangan ini yang kurang berbakat dalam bidang penulisan disamping tugas sebagai penuntut ilmu menuntut saya untuk membahagikan masa dengan baik.Saya gagahkan diri juga untuk terus menulis.Terasa ilmu yang ada tidak diaplikasikan...
Saya mengharapkan bantuan,sokongan dari sahabat-sahabat agar terus thabat dalam perjuangan.

Kini saya sudah hampir 5 bulan bergelar student UPSI.Alhamdulillah ,banyak juga ilmu yang berguna yang saya dapat disamping dapat merasa kehidupan di alam kampus di IPT tempatan.Jika nak dibandingkan dengan sistem pembelajaran antara IPT Malaysia dan Universiti Al-Azhar terlalu banyak perbezaan.Namun saya yakin masing-masing ada kelebihan dan kekurangan.

Doakan saya dan sahabat-sahabat DPLI UPSI terus diberi kekuatan untuk mengharungi kehidupan di sini.Terus terang saya katakan hati ini rasa rindu sangat untuk kembali ke Mesir..berada dalam persatuan,majlis-majlis ilmu,program-program,kuliah dan biah yang dibentuk di sana.

Doakan moga kita sama-sama istiqamah dalam melakukan amal kebaikan

No comments:

Post a Comment